کیف‌پول بیت‌کوین

بیت‌کوین مقبولیت گسترده‌ای به دست‌آورده است و همچنان به رشد محبوبیت خود ادامه می‌دهد. برخلاف سهام یک کارگزاری سهام، می‌توانید ارزهای دیجیتال خود را از یک صرافی رمزنگاری برداشته و در یک کیف‌پول خارجی ذخیره کنید. بهترین کیف‌پول‌های بیت‌کوین ذخیره و مدیریت سبد رمزنگاری خود را آسان می‌کند.

اگر به دنبال خرید و ذخیره بیت‌کوین یا سایر ارزهای دیجیتال هستید، ممکن است در جستجوی بهترین کیف‌پول بیت‌کوین باشید. ما فهرستی طولانی از کیف‌پول‌های بیت‌کوین را بررسی کردیم که بر هزینه، تجربه کاربری، ارزهای رمزپایه پشتیبانی شده و سایر ویژگی‌ها تمرکز دارد. برای مشاهده برخی از بهترین کیف‌پول‌های بیت‌کوین موجود امروز به خواندن ادامه دهید.

بهترین کیف‌پول بیت‌کوین در سال 2022

  • بهترین برای مبتدیان: Exodus
  •  بهترین برای کاربران پیشرفته بیت‌کوین: الکتروم
  •  بهترین برای کاربران موبایل: Mycelium
  •  بهترین کیف‌پول سخت‌افزاری: Ledger Nano X
  • بهترین‌ها برای امنیت: Trezor Model T
  •  بهترین بنگ برای باک شما: Ledger Nano S
    سرمایه‌گذاری در ارزهای رمزنگاری شده، امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) و دیگر پیشنهادات اولیه سکه (ICO) بسیار پرخطر و سوداگرانه است و بازارها می‌توانند به شدت نوسان داشته باشند. قبل از هرگونه تصمیم‌گیری مالی با یک متخصص واجد شرایط مشورت کنید. این مقاله برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال نیست و همچنین نمی‌توان صحت یا به موقع بودن اطلاعات را تضمین کرد.

طرفداران

  1.  تنوع بسیار زیادی از ارزهای دیجیتال
  2.  تعویض داخلی
  3.  پشتیبانی خوب از مشتری

منفی

نرم‌افزار متن بسته

کیف‌پول بیت‌کوین چیست؟

کیف‌پول بیت‌کوین مکانی است که بیت‌کوین دیجیتال شما را ذخیره می‌کند و تراکنش‌های شما را زمانی که از بیت‌کوین خود استفاده می‌کنید تأیید می‌کند. یک کیف‌پول اطلاعات محرمانه‌ای را نگه می‌دارد که به آن کلید خصوصی یا seed می‌گویند که برای اعتبارسنجی تراکنش‌ها و «امضای» آن‌ها استفاده می‌شود تا بیت‌کوین شما بتواند برای خرید یا مبادله با دارایی دیگری استفاده شود.

این مانع از استفاده شخص دیگری از بیت‌کوین شما یا تغییر تراکنش توسط شخص ثالث می‌شود. اغلب، هنگامی که مردم به کیف‌پول بیت‌کوین مراجعه می‌کنند، به یک صرافی رمزنگاری اشاره می‌کنند که کیف‌پول را به عنوان بخشی از ویژگی‌های حسابشان ارائه می‌دهد. از این نظر، کیف‌پول دقیقاً جایی است که تمام ارزهای رمزنگاری شده شما نگهداری می‌شود یا می‌توانید پول فیات را برای استفاده در آینده نگه دارید.

بیشتر بخوانید: امنیت بیت‌کوین

کیف‌پول بیت‌کوین چگونه کار می‌کند؟

بلاک‌چین یک دفتر کل عمومی مشترک است که در آن تمام تراکنش‌های بیت‌کوین از کیف‌پول بیت‌کوین انجام می‌شود. هنگامی که یک تراکنش رخ می‌دهد، انتقال ارزش بین بیش از یک کیف‌پول بیت‌کوین وجود دارد. به طور معمول، یک طرف واحد مقداری ارزش بیت‌کوین را با یک دارایی یا خدمات دیگر با کیف‌پول بیت‌کوین دیگری مبادله می‌کند.

هنگامی که این اتفاق می‌افتد، هر کیف‌پول بیت‌کوین فردی از داده‌های مخفی خود برای امضا و تأیید تراکنش‌ها استفاده می‌کند و اثبات ریاضی مبنی بر اینکه خریدار یا فروشنده مالک کیف‌پول بیت‌کوین آن‌ها است، ارائه می‌دهد. کیف‌پول شما می‌تواند بدون هیچ محدودیتی هر چقدر که می‌خواهید بیت‌کوین نگه دارد.

کیف‌پول بیت‌کوین

هزینه کیف‌پول بیت‌کوین چقدر است؟

اگر فقط بیت‌کوین را در کیف‌پول ذخیره می‌کنید، استفاده از کیف‌پول بیت‌کوین هیچ هزینه‌ای برای شما ندارد. با این حال، اگر در حال تکمیل تراکنش هستید، صاحب صرافی یا دستگاهی که کیف شما را در خود جای داده است، بسته به کاری که می‌خواهید انجام دهید، هزینه‌های مختلفی از شما دریافت می‌کند.

خرید یک کیف‌پول می‌تواند از 0 تا 200 دلار یا بیشتر هزینه داشته باشد. اگر از کیف‌پول به عنوان بخشی از صرافی استفاده می‌کنید، احتمالاً هزینه ثابتی چند دلاری یا درصدی از ارزش کل معامله را پرداخت خواهید کرد.

چگونه کیف‌پول بیت‌کوین خود را نقد کنید؟

شما نمی‌توانید هر زمان که بخواهید بیت‌کوین را مستقیماً به پول نقد تبدیل کنید، اما می‌توانید بیت‌کوین خود را به صورت ناشناس در بلاک‌چین در ازای ارزفیات مورد نظر خود بفروشید. یک صرافی رمزنگاری می‌تواند از طرف شما معامله را انجام دهد و خریدار پیدا کند تا بتوانید به سرعت ارزش بیت‌کوین خود را به پول نقد مورد نیاز خود تبدیل کنید.

هر کیف‌پول قوانین و دوره‌های زمانی متفاوتی برای انتقال ارزفیات شما به حساب بانکی شما دارد، اما اکثر آن‌ها را می‌توان در یک تا سه روز پس از اتمام فروش بیت‌کوین انجام داد.

روش شناسی

ما بیش از ده‌ها کیف‌پول بیت‌کوین را در سرتاسر جهان بررسی کردیم و بر اساس عواملی مانند امنیت، هزینه‌ها و نظرات مشتریان، بهترین کیف‌پول‌های سرد و گرم را انتخاب کردیم. بدیهی است که امنیت یک نکته مهم است، بنابراین مهم است که از کیف‌پولی استفاده کنید که به خوبی مورد استفاده قرار گرفته و دارای پروتکل‌های امنیتی زیادی باشد. همچنین مهم است که کیف‌پولی را انتخاب کنید که با برخی از صرافی‌های بزرگتر کار کند تا بتوانید به سرعت تراکنش‌ها را در بازار آزاد انجام دهید.

بیشتر بخوانید: مقایسه بیت‌کوین و اتریوم

نتیجه نهایی

با تعداد زیادی کیف‌پول بیت‌کوین، از جمله یک تکه کاغذ که کلیدهای عمومی و خصوصی شما روی آن چاپ شده است، گزینه‌های زیادی برای پیدا کردن بهترین کیف‌پول بیت‌کوین دارید. چه بخواهید یک کیف‌پول آنلاین با کاربری آسان یا یک کیف‌پول سخت‌افزاری فوق امن داشته باشید، گزینه خوبی برای نیازهای ذخیره‌سازی رمزنگاری شما وجود دارد.