خرید بیت‌کوین

معامله‌گران ارزدیجیتال برای خرید و فروش رمزارز معمولاً به یک روش محدود نمی‌شوند. کسانی که در بازار‌های ارزدیجیتال معامله می‌کنند. برای خرید و فروش معمولاً به یک روش محدود نمی‌شوند. پرفکت‌مانی یکی از محبوب‌ترین و معتبرترین سیستم‌های پرداختی است که ارزدیجیتال بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال را حمایت می‌کند و برای خرید بیت‌کوین با پرفکت‌مانی ابتدا باید یک صرافی بیت‌کوین پیدا کنید که پرفکت‌مانی را به عنوان روش پرداخت بپذیرد.

در هنگام انتخاب صرافی از معتبر بودن و تحریم نبودن کاربران ایرانی اطمینان حاصل کنید. برخی از سایت‌های پرفکت‌مانی کلاه‌برداری هستند و برخی دیگر ممکن است به دلیل تحریم‌ها حساب کاربران ایرانی را بلوکه کنند. صرافی بیت‌کوینی را انتخاب کنید که پرداخت از طریق پرفکت‌مانی را بپذیرد.

برای اطمینان قیمت چند صرافی مختلف را بررسی کنید. سپس قیمت تمام شده بیت‌کوین‌ها را مقایسه کنید. و مطمئن شوید با قیمت مناسبی بیت‌کوین می‌خرید. از طریق درگاه پرفکت‌مانی، مقدار ارز مورد نظر را برای صرافی ارسال کنید. و سپس صرافی بیت‌کوین‌های شما را به آدرس کیف‌پولی که خود داده‌اید ارسال می‌کند یا اینکه بیت‌کوین‌ها روی کیف‌پول موجود در صرافی شارژ می‌شوند و می‌توانید درخواست برداشت بدهید.
البته توجه داشته باشید که خرید بیت‌کوین با پرفکت‌مانی بیشتر اوقات با کارمزد بالایی انجام می‌شود. قبل از خرید روش‌های دیگری را هم برای مقایسه بررسی کنید.
بنابراین برای خرید بیت‌کوین با پرفکت‌مانی باید مراحل زیر را طی کنید:
1. صرافی بیت‌کوینی را پیدا کنید که پرفکت‌مانی را بپذیرد.
2. صرافی معتبر باشد و کاربران ایرانی را تحریم نکرده باشد.
3. هزینه تمام شده بیت‌کوین‌ها را محاسبه و مقایسه کنید.
4. تعداد بیت‌کوین‌هایی که می‌خواهید بخرید را وارد کنید.
5. پرفکت‌مانی را به عنوان روش پرداخت انتخاب کنید.
6. پرفکت‌مانی را برای صرافی ارسال و در کیف‌پول خود بیت‌کوین دریافت کنید.
در اینجا چند نمونه وب‌سایت که پرفکت‌مانی را به عنوان روشی برای پرداخت می‌پذیرند معرفی می‌کنیم که از محبوبیت و اعتبار بالایی برخوردار هستند اما توجه داشته باشید که برای کاربران ایرانی امکان استفاده را داشته باشند.

خرید بیت‌کوین با استفاده از پرفکت‌مانی

1. وب سایت لوکال بیت کوینز(LocalBitcoins)

قیمت این وب‌ سایت عادلانه‌تر و امنیت معامله‌ها را تضمین می‌کند. خرید بیت‌کوین با پرفکت‌مانی یکی از صد روشی است که این صرافی برای کاربران خود فراهم کرده است. متأسفانه کاربران ایرانی توسط این وب سایت تحریم شده‌اند؛ ولی شما با یک تغییر آی‌پی ساده می‌توانید از آن استفاده کنید.

2. صرافی یوبیت(YoBit)

یوبیت وب ‌سایتی است که امکان ترید کردن را برای کاربران خود ایجاد کرده است و علاوه بر پرفکت مانی از سیستم‌های پرداختی دیگری نظیر Advcash، Payeer،Capitalist نیز پشتیبانی می‌کند. هرچند اطلاعات کمی از مکان فعالیت این صرافی وجود دارد و معلوم نیست دقیقا چه کسی پشت آن است، قابلیت‌های این وب‌ سایت با توجه به این واقعیت که وب‌ سایت یوبیت در گذشته توسط مقامات روسی مورد تحقیق و بررسی قرار گرفته می‌توان حدس زد این صرافی در روسیه قرار دارد.

3. صرافی پی تو پی چنج(p2pChange)

این صرافی یکی از صرافی‌های معتبر برای تبدیل بیت‌کوین است ابتدا ثبت‌نام کنید. برای ثبت‌نام ایمیل خود را وارد کنید و تأیید کنید سپس نوع وجه پرداختی و نوع ارز دریافتی معامله را مشخص کنید و خرید را کامل کنید.

4. صرافی سفیرپیمنت (SafirPayment)

صرافی سفیرپیمنت همه خدمات پرفکت‌مانی را پوشش می‌دهد و در صورت تمایل برای استفاده از خدمات می‌توانید سفارش خود را از طریق راه‌های ارتباطی ثبت کنید. برای خرید بیت‌کوین با پرفکت‌مانی کافی است پرفکت‌مانی خود را با ارز مورد نیاز شارژ کنید.

5. صرافی پکس فول (Paxful)

کار کردن با سایت پی ایکس فول به لوکال بیتکوینز شباهت دارد. این سایت یک سیستم همتا به همتا است که معامله‌گران در آن به خرید و فروش بیت‌کوین می‌پردازند. برای ثبت نام در سایت می‌توانید از شماره تلفن یا آدرس ایمیل خود استفاده کنید.

بعد از ورود به سایت دکمه سبز« Buy Bitcoin» را بزنید و فرم را پر کنید، سپس مقداری که می‌خواهید هزینه کنید و رمزارز درخواستی را مشخص کنید. سایت برای شما فروشنده پیدا می‌کند؛ و شما می‌توانید شرایط کلی معامله حداقل و حداکثر میزان قیمت را ارزیابی کنید. سپس اقدام به خرید نمایید.

6. صرافی کش 365 (Cash 365.co)

  1.  شما برای استفاده از وب سایت کش 365 بدون ثبت نام می‌توانید خرید و فروش بیت‌کوین انجام دهید. اما اگر ثبت نام کنید از خدمات دیگر این سایت می‌توانید استفاده کنید.
  2. در ستون آبی سمت چپ “Perfect Money USD ” و بیت‌کوین را از ستون سبز سمت راست انتخاب کنید.
  3. وقتی که مقدار پرفکت‌مانی را در کادر سمت راست وارد کردید،مبلغ کل شامل کارمزد معاملات را مشاهده خواهید کرد.
  4. آدرس کیف‌پول بیت‌کوین خود را وارد کنید؛ در زیر آن مبلغ بیت‌کوین دریافتی را مشاهده می‌کنید.
  5.  سپس روی دکمه "Exchange" کلیک کنید و دستور العمل‌های بعدی را دنبال کنید.

7. صرافی چنجر(Changer.com)

این سایت یک درگاه پرداخت برای مبادله سریع است که از طیف‌های گسترده‌ای برای روش‌ پرداخت ارزهای دیجیتال استفاده می‌کند. و تمامی ارزهای دیجیتال محبوب را به فروش می‌رساند. برای معامله باید فرم های مربوط به بخش "ارسال" و "دریافت" را تکمیل کنید. نرخ ارز و مقدار بیت‌کوین و همچنین آدرس ایمیل خود را وارد کنید، سپس روی گزینه تبدیل یا "Exchange" کلیک نمایید. کیف‌پول خود را تأیید و ارزدیجیتال خود را دریافت کنید.

صرافی هایی که پرفکت مانی را با بیت کوین معامله میکنند

نتیجه‌گیری

پس از ایجاد حساب در پرفکت‌مانی بیت‌کوین می‌توانید از سایت‌هایی که پرفکت‌مانی بیت‌کوین می‌فروشند به راحتی بیت‌کوین بخرید. توجه داشته باشید قبل از خرید از معتبر بودن صرافی و عدم تحریم کاربران ایرانی مطمئن شوید. همچنین قیمت‌ها را مقایسه کنید گاهی اوقات خرید مستقیم با بیت‌کوین هزینه کمتری دارد. صرافی‌هایی که در این مقاله معرفی شدند صرفاً برای معرفی بودند و هیچ گونه تأیید یا تبلیغ برای آن‌ها صورت نگرفته است.