پرفکت‌مانی چیست؟

پرفکت‌مانی یک سیستم پرداخت الکترونیکی برای پرداختی‌های غیرنقدی در اینترنت است. دفتر رسمی پرفکت‌مانی درکشور پاناما قرار دارد. پرفکت‌مانی به عنوان یک سیستم پرداخت برای تسویه حساب‌های فوری و امن بین کاربران و کسب وکارها استفاده می‌شود.

امکانات پرفکت‌مانی

  •  انتقال پول بین کاربران
  •  خرید بیت‌کوین طلا دلار یورو
  •  پرداخت و امکان خرید و خدمات در اینترنت
  • دریافت پرداختی‌های سایت‌های مختلف
  •  پرداخت و امکان خرید و خدمات در اینترنت

مزایای پرفکت‌مانی

امکان پرداخت بسیار آسان و ساده از مزایای پرفکت‌مانی به شمار میرود. این شبکه با حذف جزئیات غیرضروری یک پلتفرم ساده و کاربردی را در دسترس کاربران خود قرار می‌دهد.
پرفکت‌مانی به بیست و دو زبان دنیا در دسترس می‌باشد. یکی از اصلی‌ترین مزیت‌ها پرفکت‌مانی تعرفه‌های پایین نقل و انتقالات در آن می‌باشد.
از دیگر مزیت‌های پرفکت‌مانی به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

  • انتقال پول فوری بین کاربران
  • عدم محدودیت در انجام معاملات مالی
  •  محاسبه بهره مانده در حساب
  •  ارائه خدمات ویژه به کاربران ایرانی و عدم پیروی از سیاست‌های تحریمی اعمال شده
    توجه داشته باشید یکی از اشکالات سیستم‌های پرداخت اینترنتی غیرقابل برگشت بودن عملیات‌های آن می‌باشد. در صورت پرداخت اشتباه یا کلاه‌برداری برگشت وجه امکان پذیر نمی‌باشد. از دیگر مشکلات این سیستم‌ها انتخاب در محدودیت ارزهاست.
    پرفکت‌مانی از معدود شرکت‌هایست که ایران را در لیست تحریم‌ها قرار نداده است؛ و کاربران ایرانی را تحریم نکرده است. ایرانیان در داخل یا خارج از کشور می‌توانند پول انتقال دهند. حتی در قسمت زبان انتخابی زبان فارسی به آن اضافه شده است. و ایرانیان با خیال راحت‌تر می‌توانند از آن استفاده کنند. شما به راحتی می‌توانید برای دوستان و آشنایان خود در خارج از ایران پول انتقال دهید و یا دستمزد خود را از طریق پرفکت‌مانی دریافت کنید.

چگونه پول پرفکت‌مانی را نقد کنیم؟

شما بسیار ساده می‌توانید پرفکت‌مانی را به پول نقد تبدیل کنید. می‌توانید آن را به ارزالکترونیکی تبدیل کنید و در صرافی‌های مجاز یا با دریافت کارت‌های هدیه می‌توان آن‌ها را نقد کرد. همچنین در فی ایکس می‌توانید موجودی یا ووچر پرفکت‌مانی خود را به ریال تبدیل کنید.

سطح کاربران مختلف پرفکت‌مانی

شما در ابتدا پس از ثبت‌نام به عنوان کاربر عادی محسوب می‌شوید. اما براساس کارکرد حسابتان می‌تواند به کاربر ویژه ارتقا پیدا کنید.
همچنین فعال‌سازی بخش امنیت موجود در هر حساب توصیه می‌شود. تمام سه روشی که برای امنیت حساب اعمال می‌گردد فقط برای جلوگیری از هک‌شدن و سرقت اطلاعات شخصی و پول شما می‌باشد.

افتتاح حساب در پرفکت‌مانی

در ابتدا وارد سایت رسمی پرفکت‌مانی شده و بر روی Signup کلیک نمایید.
پس از وارد شدن باید اطلاعات شخصی و اولیه را در فرم وارد نمایید. توجه داشته باشید مشخصات واقعی را طبق شناسنامه کدملی و پاسپورت تکمیل نمایید. اگر اطلاعات خود را به درستی وارد نکنید احراز هویت نمی‌شود. جهت احراز هویت باید شماره موبایل متعلق به خودتان را در قسمت شماره تلفن وارد نمایید. نام حساب خود را می‌توانید به دلخواه انتخاب نمایید. در قسمت نوع حساب، حسابی را قصد افتتاح آنرا دارید انتخاب کنید.
سپس قوانین اعلام شده در پرفکت‌مانی را مطالعه کنید. در پایان روی دکمه Register کلیک کنید. اگر تمام اطلاعات وارد شده درست باشد اکانت شما ساخته خواهد شد. در غیر این صورت با خطا مواجه خواهید شد.
سپس پرفکت‌مانی یک ایمیل برای شما ارسال خواهد کرد که حاوی یوزر و پسورد شماست برای امنیت بر حساب و جلوگیری از دزدی و پولشویی ضروری می‌باشد.
سپس به صفحه پرفکت‌مانی برگشته و بر روی Login کلیک نمایید. نام کاربری و پسورد ارائه شده را وارد نموده و وارد شوید.

پرفکت مانی

مزیت‌های پرفکت‌مانی برای ایرانیان

همانطور که گفته شد پرفکت‌مانی مطابق تحریم‌های اعمال شده بر ایران عمل نکرده ایرانیان در داخل و یا خارج از ایران می‌توانند در این سامانه پول انتقال دهند. حتی برای کاربران ایرانی قسمت زبان فارسی ارائه شده است؛ و کاربران ایرانی با خیال راحت‌تر از آن می‌توانند استفاده کنند.

تفاوت حساب‌های پرفکت‌مانی

تفاوت‌های زیادی میان حساب‌ها وجود ندارد. تنها تفاوتی که وجود دارد کارمزد ناچیز حساب‌های ویژه در نقل و انتقالات است. در حساب‌های عادی کارمزد هر معامله 1.99در حالی که در حساب‌های ویژه 0.5 درصد می‌باشد.

ووچر پرفکت‌مانی چیست؟

ووچر پرفکت‌مانی سیستمی برای انتقال ارز به سراسر جهان می‌باشد. ووچر یکی از محبوب‌ترین قسمت‌های این شرکت محسوب می‌شود و به دلیل سهولت استفاده و سرعت بالای انجام تراکنش در آن می‌باشد.
ووچر همانند یک کارت شارژ یا کارت هدیه می‌باشد. که می‌توان به سادگی کدهای آن را وارد کرده و با ووچر کالا یا خدمات مورد نیاز خود را از سایت‌ها خریداری کنید. همچنین امکان شارژ حساب پرفکت‌مانی با ووچر میسر است.
ووچر پرفکت‌مانی از یک شماره، یک کد فعال‌سازی، تاریخ و مقدار ووچر تشکیل شده است. برای خرید ووچر تنها دو مورد اول کافی است.